Daniel Mozga provádí privátní audit a správu financí podnikatelům a domácnostem.
Daniel Mozga provádí privátní audit a správu financí podnikatelům a domácnostem.
3
 zaměstnanec
 zaměstnanci
 zaměstnanců
40
projekty
projektů
Svou práci dělám tak, abych se za ni nestyděl. APUtime ve spolupráci s Raynetem tvoří perfektní digitální zázemí pro práci s klienty. Papírové poznámky patří do minulého století.
Daniel Mozga
Finanční poradce

Před 12 lety Danielovi po úrazu při sportu pojišťovna vyplatila jen polovinu pojistného plnění. Nedal se a druhou polovinu nakonec získal. Když o úspěšné akci vyprávěl kolegům a známým, zjistil, že poradit a pomoci v podobných situacích potřebuje každý druhý. A odtud už byl jen krůček k založení vlastní firmy.

Zadání

Úspěch na sebe nenechal dlouho čekat. Spokojení klienti přiváděli další a další. Jak obchodních případů přibývalo, rostly nároky na organizaci práce a materiálů. Papírové poznámky nebyly nikdy k dispozici přesně tam, kde je Daniel potřeboval.

Řešení

Digitalizace byla neodvratným krokem. Nasazení APUtime spolu s CRM nástrojem Raynet se ukázalo jako ideální řešení pro tento typ podnikání. Evidence obchodních případů, detailní plánování, pohodlné sledování všech aktivit a dostupnost všech materiálů online – včetně mobilního telefonu – způsobila ve firmě doslova revoluci. Výsledkem je markantní zvýšení efektivity práce, eliminace chyb a výrazně větší komfort pro zákazníky.


Napojení na externí služby

  • CRM - Raynet
  • Kalendář Google / Outlook
  • Cloudové úložiště Google Drive / Onedrive / Dropbox

Jak vypadá zpracování zakázky (projektu) v každodenní praxi?

  1. Zadání nového klienta do CRM systému Raynet
  2. Automatické zadání nové zakázky v APUtime
  3. Vznik harmonogramu prací.
    Během pár vteřin je připraven harmonogram prací na zakázce, a APU distribuuje úkoly podle jejich priorit a volné kapacity řešitelům.  
  4. Práce na projektu
    Zaměstnancům se postupně objevují úkoly z jednotlivých zakázek, které je třeba splnit. Priority přiděluje APU, nad kterým dohlíží Daniel. Jakmile řešitel potvrdí dokončení úkolu, aktivují se úkoly navazující. Případné komplikace se projevují okamžitě a mohou být okamžitě vyřešeny.
  5. Administrativa
    Všechny dokumenty a poznámky – podle jejich druhu a požadované dostupnosti - jsou součástí CRM systému nebo APUtime. Daniel i jeho tým se tak k nim dostanou odkudkoliv. A stačí k tomu mobilní telefon.


Zpět na reference