Petr Pavlita je zkušený marketingový stratég. Tvrdí, že pouhých 10 % firem je připraveno k případnému prodeji. Ostatní potřebují pomoci. Příprava prodeje s sebou ale nese desítky úkonů, které na sebe musí perfektně navazovat. Pokud má být výsledek perfektní, chyby se neodpouštějí.
Ať už je důvod k prodeji vlastní firmy jakýkoliv (zdravotní problémy, generační posun, syndrom vyhoření nebo jiná náhlá událost), klíčové je získat za ni co nejlepší cenu a následně ji připravit na předání novému vedení.
Pokud má základ podnikání firmy zdravé jádro a skutečnou konkurenční výhodu, představit ji jako vhodnou investici lze pomocí procesních a marketingových technik. Pro převod na nového vlastníka je ale nutné firmu nejprve odosobnit. A to je možné pouze převedením na procesní řízení.
ApuTime umožní zmapovat existující i budoucí zakázky, jejich stav a vývoj do budoucna. Odhalí mezery v procesním řízení projektů a vytíženost jednotlivých zdrojů. Zprůhlední se reálná finanční výtěžnost jednotlivých fází projektů, i celých zakázek. Přidělování a kontrola úkolů se plně automatizuje. Vyřeší se zastupitelnost zdrojů.
Perfektní podklady, kontrolovatelné v reálném čase, pak může doplnit vhodná marketingová a PR strategie. Cena firmy, určené pro prodej, se díky tomu může rapidně zvýšit. Stojí to za to.