Domov AMBROSIE je registrovaným soukromým poskytovatelem sociálních služeb. Pobytové služby využívá 138 klientů. Za 26 let působení na trhu měla společnost na starost 4 500 pacientů v domácnostech.
V roce 2019 se výkonná ředitelka společnosti rozhodla přistoupit k digitalizaci firmy.
Cílem bylo zjednodušit provádění administrativních úkonů, snížit závislost jednotlivých pracovníků na prostředí konkrétních kanceláří a usnadnit zapracování nových zaměstnanců.
Roky 2020 a 2021, provázené obavami, nejistotou, chaosem a enormním nárůstem administrativy, znamenaly extrémní provozní zátěž, ale zároveň potvrdily správnost a včasnost rozhodnutí, začít naplno využívat dostupné technologie.
Poslední oblastí, které bylo třeba věnovat pozornost, zůstalo automatizované řízení procesů a řízení práce na dálku.
V lednu 2021 jsme přistoupili k automatizaci maxima procesů, aby klesla organizační a administrativní zátěž, kladená zejména na sociální pracovníky. Z výběrového řízení vzešel jako vítěz ApuTime. Rozhodla přítomnost Virtuálního projektového asistenta, flexibilita systému a extrémně jednoduché uživatelské rozhraní pro pracovníky, kteří nepoužívají počítač, ale pouze mobilní telefon.
Digitalizace velmi výrazným způsobem napomáhá v komunikaci mezi vedením a zaměstnanci, maximalizuje rychlost předání úkolů s omezením osobního kontaktu, což je v současné době v sociálních službách priorita.
Část procesů je automaticky spuštěna vyplněním formuláře na webových stránkách, například žádost o přijetí, rezervace termínů pro videohovor nebo hlášení technické závady. Ostatní procesy spouštějí zaměstnanci jednotlivých oddělení. Potřebné dokumenty jsou uloženy v cloudovém prostředí. Integrace s Microsoft Outlook umožnila propojit ApuTime s kalendáři.
…a cca 30 dalších