Lidé v byznysu jsou zvyklí komunikovat elektronicky, vlastními systémy. Automaticky se očekává, že i advokát jim bude k dispozici digitálně, kdykoliv a odkudkoliv.
3Advokáti prosazují nejen zájmy svých klientů, ale i srozumitelnou a lidskou podobu práva samotného. Při řešení případů hledají funkční a efektivní scénáře. A stejně řídí i vlastní firmu: jednoduše, srozumitelně a maximálně účelně.
Zakladatelé advokátní kanceláře naplno využívají své konkurenční výhody – věk, flexibilitu a znalost digitálních technologií. Pro práci si vytvořili trvale dostupné, pohodlné, ale bezpečné zázemí ve virtuálním prostoru a umožnili klientům komunikovat elektronicky všude tam, kde to jen trochu jde. Zrychlení a zefektivnění komunikace neslo ale zvýšené nároky na organizaci postupů. Zejména u složitějších kauz se občas někde něco zbytečně „zaseklo“.
APUtime nabídl přesně to, co hledali – jednoduchou a logickou optimalizaci individuální agendy. APU řídí a hlídá průběh všech právních případů. Dílčí úkoly zaměstnancům zadává podle priorit celé firmy, takže si nikdo nemusí vybírat, na čem začít pracovat dřív a na čem později. Ze sdíleného „to do listu“ (seznamu úkolů) je zřejmé, čemu se kdo právě věnuje a co je třeba neprodleně řešit, protože zpracování stojí. Zapracování nových členů týmu je výrazně rychlejší a vyžaduje menší nasazení nadřízených.