Advokátní kancelář Hykel - Čajka - Hořínek zastupuje klienty inovativními a účinnými způsoby.
Advokátní kancelář Hykel - Čajka - Hořínek zastupuje klienty inovativními a účinnými způsoby.
7
 zaměstnanec
 zaměstnanci
 zaměstnanců
50
projekty
projektů
Lidé v byznysu jsou zvyklí komunikovat elektronicky, vlastními systémy. Automaticky se očekává, že i advokát jim bude k dispozici digitálně, kdykoliv a odkudkoliv.
Martin Čajka
Advokát / partner

3Advokáti prosazují nejen zájmy svých klientů, ale i srozumitelnou a lidskou podobu práva samotného. Při řešení případů hledají funkční a efektivní scénáře. A stejně řídí i vlastní firmu: jednoduše, srozumitelně a maximálně účelně.

Zadání

Zakladatelé advokátní kanceláře naplno využívají své konkurenční výhody – věk, flexibilitu a znalost digitálních technologií. Pro práci si vytvořili trvale dostupné, pohodlné, ale bezpečné zázemí ve virtuálním prostoru a umožnili klientům komunikovat elektronicky všude tam, kde to jen trochu jde. Zrychlení a zefektivnění komunikace neslo ale zvýšené nároky na organizaci postupů. Zejména u složitějších kauz se občas někde něco zbytečně „zaseklo“.

Řešení

APUtime nabídl přesně to, co hledali – jednoduchou a logickou optimalizaci individuální agendy. APU řídí a hlídá průběh všech právních případů. Dílčí úkoly zaměstnancům zadává podle priorit celé firmy, takže si nikdo nemusí vybírat, na čem začít pracovat dřív a na čem později. Ze sdíleného „to do listu“ (seznamu úkolů) je zřejmé, čemu se kdo právě věnuje a co je třeba neprodleně řešit, protože zpracování stojí. Zapracování nových členů týmu je výrazně rychlejší a vyžaduje menší nasazení nadřízených.

Napojení na externí služby

  • Single Case
  • Google Kalendář / Outlook
  • Google Drive / Onedrive / Dropbox

Jak vypadá zpracování zakázky (projektu) v každodenní praxi?

  1. Zadání nového případu do APUtime.
    Pro zadání projektu mohou advokáti využít šablony projektů z předchozích případů, nebo si pomocí vizuálního nástroje rychle navrhnout jiný postup. Stanovuje se požadované datum dokončení, popřípadě odložený start projektu, a tým, který na projektu má pracovat. U všech fází práce je možné pohodlně doplnit poznámky a přiložit dokumenty, takže není třeba nic nosit v hlavě.
  2. Vznik harmonogramu prací.
    Během pár vteřin je připraven harmonogram prací a APU distribuuje úkoly podle jejich priorit a volné kapacity potřebných zaměstnanců. Na případné konflikty – přetíženost zaměstnanců, kolize prioritních činností nebo nereálnost požadovaného termínu dokončení – upozorní zadavatele projektu a ten může okamžitě reagovat.  
  3. Práce na projektu
    Zaměstnancům se pro konkrétní pracovní dny objevují úkoly, které je třeba splnit. Po jejich dokončení se ihned aktivují navazující úkoly. Případné komplikace se projevují okamžitě a mohou být okamžitě vyřešeny.
  4. Administrativa
    Paralelně probíhá evidence dokumentů v systému SingleCase. Integrace umožňuje kontinuální a pohodlnou práci v obou nástrojích.
  • Využití perfektně zabezpečených cloudových technologií spolu s APUtime a Singlecase dává advokátům i jejich klientům nezávislost na místě. Spojit se a řešit potřebné úkony mohou odkudkoliv, a kdykoliv je to třeba. Všechny potřebné podklady a dokumenty jsou trvale k dispozici.
  • Administrativa (úkolování a vykazování hotové práce) zabere zlomek času i energie. 
  • Rovnoměrné rozdělování práce zabraňuje přetížení zaměstnanců, které v důsledku způsobuje zvýšenou chybovost. 
  • Úkoly jsou rozdělovány přehledně a s prioritizací za celou firmu – odpadají situace, ve kterých rozhodovací paralýza brzdí více aktivit najednou nebo jsou priority chybně vyhodnoceny. Přesná organizace úkolů (rozdělování, posloupnost a návaznosti) eliminuje zbytečné prostoje. 
  • Odpadají zbytečné porady nad stavem projektů a rozdělováním další práce. 
  • Předání práce kolegům před dovolenou nebo v případě nemoci je otázkou minut. 
Zpět na reference