Firma SOLARplan se zabývá výstavbou fotovoltaických elektráren na klíč.
Firma SOLARplan se zabývá výstavbou fotovoltaických elektráren na klíč.
2
 zaměstnanec
 zaměstnanci
 zaměstnanců
40
projekty
projektů
Lidé už nedokážou pracovat více než 8, 10, ...12 hodin denně. Té práce už nejde udělat více. Ale jde ten čas zefektivnit tak, aby svou práci, kterou dělají 12 hodin, mohli dělat hodin pouze 8.
Martin Planka
Zakladatel SOLARplan

Martin se nám svěřil. Jeho cílem bylo, aby odvedená práce dávala smysl společnosti, investorovi a zároveň přinesla co největší užitek samotnému klientovi. To by šlo, ne? Výstavba fotovoltaických elektráren, v českých podmínkách, ale není procházka růžovým sadem. Administrativa je náročná – zakázka vyžaduje až 35 dílčích kroků, které na sebe logicky navazují. 

Problém

Asi si umíte představit, že čekání na povolení úřadů je, jak se u nás říká, na „dlouhé lokte“. Takže 1 zakázka (výstavba elektrárny) místo 7 dnů zabere zhruba až 5 měsíců. A tak Martin hledal něco, resp. někoho, díky komu by měl přehled, na kterém projektu pracovat lze, u kterého projektu se čeká na povolení, na kterém úkolu se může pracovat...


Řešení

ApuTime na scénu. Proč? Je to přesně ten člověk, který firmě pohlídá stavy všech projektů. Od začátku až po jejich dokončení.

Virtuální projektový manažer ApuTime tvoří zaměstnancům individuální pracovní rozvrhy, které se řídí prioritami všech projektů. Úkoly přiřazuje podle přesně daných návazností. Čeká se na schválení dokumentů v jednom projektu? OK, virtuální projektový manažer zaměstnancům ihned přidělí práci na jiném projektu. Maká 24/7. Nepotřebuje dovolenou. Udělá to za vás a nejlépe.

Jak to probíhá v SOLARplan?

  • projedná se realizovatelnost zakázky s klientem
  • zákazník si vybírá možnost, která vyhovuje jeho požadavkům
  • na projektu se okamžitě začíná pracovat 
  • veškerou agendu za něj řeší SOLARplan
  1. Nahrání nové zakázky s příslušnými dokumenty (cca 30 dokumentů) na Cloud.
  2. Přes CRM program vzniká projekt s ApuTime.
  3. Apu zakázku automaticky přetvoří, podle přesného procesního schématu (procesní mapy), na jednotlivé úkoly.
  4. Virtuální projektový manažer rozvrhne všem pracovní plán. Plán obsahuje úkoly, na kterých mají pracovat, takže i úkoly z ostatních zakázek.
  5. Nastavení doby odložení, deadline úkolů a seřazení v takovém pořadí, kdy je zachována posloupnost celé zakázky.
  6. Kontrola. Projekťák jen dohlíží na čem, kdo, kdy a jak dlouho pracuje.
  • Dokonale zmapovaná zakázka
    Management může kdykoliv upravovat a přizpůsobovat kroky v závislosti na požadavcích klienta. 
  • Všechny informace na jednom místě
    Každý člen týmu má všechno potřebné na dosah ruky. Nemusí se vidět, volat si, jaký je stav projektu a co má dělat – Apu mu tyto informace sděluje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
  • Plynulost práce
    Procesy fungují tak, že v okamžiku, kdy se dokončí předešlý úkol, Apu automaticky posune práci na dalšího člověka. Výstavba se zbytečně nebrzdí.
  • Adaptabilita 
    Majitel (příp. projektový manažer) ví, jak firma funguje, dokáže měnit procesy. Jakoukoliv změnu promítne Apu do harmonogramu během pár sekund.
  • Zefektivnění práce 
    Apu nenahrazuje lidi. Je to multifunkční kolega, který zvýší výkonnost týmu. Pomůže vám získat čas na jiné aktivity (školení, nové projekty atd.). Zaměstnanci dělají práci, která má smysl, a jsou více v pohodě.
  • Zautomatizování práce 
    Uvolní se mozková kapacita. Nerozhodujete o tom, co má kdo dělat, a práce na úkolu je hotova dřív. Zbylý čas věnujte dalšímu projektu nebo třeba růstu firmy.
  • Přehledná administrativa 
    Běžné denní činnosti nezaberou tolik energie ani času a agenda je přehledná.
Zpět na reference

Ještě nemáte svého virtuálního projektového asistenta?

Zkusme to spolu

Chcete vědět, co je nového?