Advokátní kancelář řeší právní případy, různého charakteru, inovativními a účinnými způsoby.
Advokátní kancelář řeší právní případy, různého charakteru, inovativními a účinnými způsoby.
7
 zaměstnanec
 zaměstnanci
 zaměstnanců
50
projekty
projektů
Lidé v byznysu jsou zvyklí komunikovat vlastními systémy. Proto se očekává, že i advokát s nimi bude fungovat digitálně a spojí se s nimi odkudkoliv.
Martin Čajka
Advokát / partner

Jejich cílem je, aby právo mělo srozumitelnou a lidskou podobu. Složité citace zákona tedy od nich rozhodně nečekejte. Řešení právní situace svému klientovi podají tak, že jej pochopí kdokoliv. S takovým přístupem chtěli i řídit vlastní firmu – jednoduše, srozumitelně, efektivně.

Problém

3 mladí zakladatelé brali svou pružnost a znalost digitálního prostředí jako konkurenční výhodu. Právo totiž nemusí být jen nekonečné šanony spisů (psaných ještě na psacím stroji). Vždyť dnes už i klienti upřednostňují elektronickou komunikaci! Potřebovali proto online nástroje, které by je ochránily od hromady papírů.

Kromě toho se setkávají s problémy, že v průběhu řešení se právní případ na něčem „zasekl“. Než přišli na čem stojí a proč, zbytečně plýtvali časem. No a čas jsou přece peníze.

Řešení

Lékem na tyto bolístky byla optimalizace individuální agendy. ApuTime nyní řídí a hlídá průběh všech právních případů. Dílčí úkoly, podle priorit, zadává konkrétním zaměstnancům – Takže ze směsice úkolů pak nemusí sami vybírat, na čem mají pracovat. Sdílený „TO DO“ list je ideální v tom, že každý ví, na čem kdo pracuje, tedy i co se „zaseklo“ a je třeba bezprodleně vyřešit a posunout dál. V zavedených postupech se vyzná i nový zaměstnanec, protože nic nemusí dohledávat v papírech a rychle pochopí, jak to ve firmě funguje.

Jak to probíhá v 3ADVOKÁTI?

  • Evidence, fakturace a sdílení spisů v digitální formě prostřednictvím Single Case.
  • ApuTime funguje jako virtuální projektový manažer – díky srozumitelným procesům koordinuje práci, rozděluje úkoly, řídí projekty.
  1. Nový  případ je, včetně deadline, naveden do ApuTime – vznik nového projektu.
  2. Výběr procesní mapy z šablon obdobných případů nebo navržení nového procesu.
  3. ApuTime rozdělí práci řešitelům podle toho, co má prioritu. 
  4. V TO DO listu se zaměstnancům objeví úkol k řešení a pracují na něm.
  5. Pokud se objeví komplikace (práce na někom stojí), rychle je objevena, vyřešena a postupuje se v klidu dál.
  6. Paralelně probíhá evidence dokumentů v Single Case.
  • Rychlý přístup.
    Veškerou dokumentaci mají elektronicky. S klientem se mohou spojit odkudkoliv a nejsou vázáni na prostory své kanceláře.
  • Nikdo není přehlcený prací.
    Práce je rovnoměrně rozdělena mezi pracovníky na stejné pozici. Nestane se, že jeden pracovník nestíhá a druhý neví, do čeho píchnout.
  • Srozumitelnost.
    V zavedených postupech se vyzná i nováček. Nemusí nic dohledávat v papírech a rychle pochopí, jak to ve firmě funguje.
  • Nevznikají prostoje.
    Díky plynulosti přiřazování úkolů se nestane, že by se práce u někoho zasekla třeba na týden. Více práce se stihne dřív.
  • Minimalizace chyb. 
    Zaměstnanci díky procesním mapám ví, jaké jsou další kroky v projektu. Jsou si tedy jistí v tom, že postupují správně a nemusí si nic ověřovat. 
  • Žádná rozhodovací paralýza.
    Zaměstnanec přijde do práce a okamžitě ví, co má dělat. Z hromady úkolů nevybírá, který dřív. Díky nastaveným prioritám mu ten správný úkol „naservíruje“ ApuTime. 
  • Eliminace porad.
    Automatizované rozdělování práce ušetří managementu čas, který by normálně strávili na poradě.
  • Zastupitelnost zaměstnanců.
    Pokud někdo odjíždí na dovolenou, část procesu převezme jiný advokát. Nepotřebuje k tomu žádné vysvětlení, všechny informace i postup řešení má k dispozici digitálně.
Zpět na reference

Ještě nemáte svého virtuálního projektového asistenta?

Zkusme to spolu

Chcete vědět, co je nového?