Lidé v byznysu jsou zvyklí komunikovat vlastními systémy. Proto se očekává, že i advokát s nimi bude fungovat digitálně a spojí se s nimi odkudkoliv.
Martin Čajka
Advokát / partner

Jejich cílem je, aby právo mělo srozumitelnou a lidskou podobu. Složité citace zákona tedy od nich rozhodně nečekejte. Řešení právní situace svému klientovi podají tak, že jej pochopí kdokoliv. S takovým přístupem chtěli i řídit vlastní firmu – jednoduše, srozumitelně, efektivně.

Problém

3 mladí zakladatelé brali svou pružnost a znalost digitálního prostředí jako konkurenční výhodu. Právo totiž nemusí být jen nekonečné šanony spisů (psaných ještě na psacím stroji). Vždyť dnes už i klienti upřednostňují elektronickou komunikaci! Potřebovali proto online nástroje, které by je ochránily od hromady papírů.

Kromě toho se setkávají s problémy, že v průběhu řešení se právní případ na něčem „zasekl“. Než přišli na čem stojí a proč, zbytečně plýtvali časem. No a čas jsou přece peníze.

Řešení

Lékem na tyto bolístky byla optimalizace individuální agendy. ApuTime nyní řídí a hlídá průběh všech právních případů. Dílčí úkoly, podle priorit, zadává konkrétním zaměstnancům – Takže ze směsice úkolů pak nemusí sami vybírat, na čem mají pracovat. Sdílený „TO DO“ list je ideální v tom, že každý ví, na čem kdo pracuje, tedy i co se „zaseklo“ a je třeba bezprodleně vyřešit a posunout dál. V zavedených postupech se vyzná i nový zaměstnanec, protože nic nemusí dohledávat v papírech a rychle pochopí, jak to ve firmě funguje.

Jak to probíhá v 3ADVOKÁTI?

  • Evidence, fakturace a sdílení spisů v digitální formě prostřednictvím Single Case.
  • ApuTime funguje jako virtuální projektový manažer – díky srozumitelným procesům koordinuje práci, rozděluje úkoly, řídí projekty.
  1. Nový  případ je, včetně deadline, naveden do ApuTime – vznik nového projektu.
  2. Výběr procesní mapy z šablon obdobných případů nebo navržení nového procesu.
  3. ApuTime rozdělí práci řešitelům podle toho, co má prioritu. 
  4. V TO DO listu se zaměstnancům objeví úkol k řešení a pracují na něm.
  5. Pokud se objeví komplikace (práce na někom stojí), rychle je objevena, vyřešena a postupuje se v klidu dál.
  6. Paralelně probíhá evidence dokumentů v Single Case.
  • Rychlý přístup.
    Veškerou dokumentaci mají elektronicky. S klientem se mohou spojit odkudkoliv a nejsou vázáni na prostory své kanceláře.
  • Nikdo není přehlcený prací.
    Práce je rovnoměrně rozdělena mezi pracovníky na stejné pozici. Nestane se, že jeden pracovník nestíhá a druhý neví, do čeho píchnout.
  • Srozumitelnost.
    V zavedených postupech se vyzná i nováček. Nemusí nic dohledávat v papírech a rychle pochopí, jak to ve firmě funguje.
  • Nevznikají prostoje.
    Díky plynulosti přiřazování úkolů se nestane, že by se práce u někoho zasekla třeba na týden. Více práce se stihne dřív.
  • Minimalizace chyb. 
    Zaměstnanci díky procesním mapám ví, jaké jsou další kroky v projektu. Jsou si tedy jistí v tom, že postupují správně a nemusí si nic ověřovat. 
  • Žádná rozhodovací paralýza.
    Zaměstnanec přijde do práce a okamžitě ví, co má dělat. Z hromady úkolů nevybírá, který dřív. Díky nastaveným prioritám mu ten správný úkol „naservíruje“ ApuTime. 
  • Eliminace porad.
    Automatizované rozdělování práce ušetří managementu čas, který by normálně strávili na poradě.
  • Zastupitelnost zaměstnanců.
    Pokud někdo odjíždí na dovolenou, část procesu převezme jiný advokát. Nepotřebuje k tomu žádné vysvětlení, všechny informace i postup řešení má k dispozici digitálně.
Zaujal vás příběh 3ADVOKÁTI? Zúčastněte se našeho dalšího webináře. Inspirujte se k novým nápadům a poznejte výhody digitalizace.
Přihlásit se na webinář

Pracujte skutečně efektivně

Ušetřete miliony korun díky optimalizaci procesů
Vyzkoušet zdarma

Měníme svět

Podařilo se nám zefektivnit chod řadě
společností. Podívejte se, jak můžeme
pomoci i té vaší.
#optimization #resources #zerotimewaste
Zobrazit případové studie >
“Díky ApuTime nám stabilně rostou tržby a zároveň máme čas a prostor věnovat se vztahům s partnery a vlastnímu růstu.”
Martin Planka
Zakladatel SOLARplan

Podívejte se, jak funguje ApuTime v praxi

Od mapování procesu, využití Gantt.AI™ po řízení procesů a okamžité reagování na změny

Přehrát video

Často kladené otázky

Jak mi aplikace ApuTime pomůže?
V čem je ApuTime jedinečný?
Jak probíhají úvodní konzultace?
Jakým způsobem bude probíhat zaškolení a adaptace na novou aplikaci a jak je náročná?
Jaké možnosti a kompetence má projektový manažer/uživatel?
Je možné změnit již zakreslené procesy?
Co se stane, když mám zmapované procesy, ale přijde nová zakázka?
Co když někdo nemůže pracovat na svém úkolu?
Můžu získat ApuTime zdarma?
Začít nyní
Nenašli jste odpověď
na svou otázku?
Kontaktujte nás

Buďte v obraze

Přihlaste se k odběru novinek a speciálních nabídek, aby vám už nic neuniklo
Přihlášení k odběru novinek proběhlo úspěšně.
Oops! Something went wrong while submitting the form.