Co požadujeme

Tvým úkolem bude každodenní komunikace a uzavírání obchodů s klienty. Proto od tebe očekáváme reprezentativní, příjemné a především přirozené chování. Nechybí ti odhodlání a motivace k dobrým výsledkům. Určitě navíc uvítáme, když budeš mít nadšení pro IT, projektový management nebo procesní řízení.

Dovednosti

Reprezentativní vystupování, perfektní komunikace v češtině (angličtina výhodou), obchodní duch

Zkušenosti

Minimálně 3 roky zkušeností s uzavíráním obchodních kontraktů

Lokalita

0strava a okolí, Česká Republika

Vzdělání

Co nabízíme

Kromě fajn benefitů se můžeš těšit na novou pracovní zkušenost v rostoucí firmě s příjemným zázemím. Každý den strávíš se skvělými kolegy, od kterých se jistě přiučíš novým věcem. Příležitostně se také můžeš zúčasnit vzdělávacích konferencí a školení.

Benefity

Firemní PC/notebook, karta Multisport, sick days, pružná pracovní doba

Plat

od 30 000
 

Úvazek

Plný úvazek
 / 
40 hodin týdně
Zpět na kariéru

Přidej se k nám

Odesláno. Děkujeme za Vaší zprávu. Brzy Vás budeme kontakovat
Odesílání se nezdařilo. Zkuste to, prosím, znovu.

Ještě nemáte svého virtuálního projektového asistenta?

Zkusme to spolu

Chcete vědět, co je nového?