Jak správně vybrat nástroj pro efektivní řízení firmy, týmů nebo projektů

29. září ve 14 hodin
Vybrat jiný termín

Zaregistrujte se na 

Jak správně vybrat nástroj pro efektivní řízení firmy, týmů nebo projektů

Věnovat se budeme tomu, jak si vybrat skutečné pomocníky a jak se vyhnout "sabotérům". Čím se při výběru nástrojů pro digitalizaci firmy řídit a čeho se vyvarovat, poradí Martin Juřík, COO ApuTime.

Za poslední rok jsme s digitalizací pomáhali ve stovkách firem z různých oborů. Martin bude sdílet zkušenosti z naší praxe.

Vstup je bezplatný a je podmíněn pouze registrací na akci.

Rezervujte si místo ihned

Děkujeme za registraci na webinář

Informace o konání Vám zašleme na e-mail
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Nestíhám...

nemám čas...

zpožďují se mi zakázky...

pravá ruka neví, co dělá levá...

Tak často to slýcháme od majitelů firem. Pokud si zvolíte vhodné nástroje pro digitalizaci firmy (pomocníky), můžete většinu těchto problémů vyřešit. Pokud se netrefíte, můžete si do firmy pořídit "sabotéra", neboli další generátor zátěže a stresu.

Než se do výběru pustíte, je třeba si odpovědět na řadu otázek. Které to jsou? Které jsou nejdůležitější a které si tak často zapomínáme klást? Koho byste měli do rozhodovacího procesu přizvat a proč?

Pojďte se s námi na chvíli zastavit a zhodnotit, zda / nakolik už systémový nástroj potřebujete, jak robustní by měl být, co by určitě měl umět a co naopak umět nemusí. Se správným zadáním se snadněji dostanete ke kýženému výsledku.

Všechny plánované události
No items found.